در سه‌ماهه اول سال 1403 صورت گرفت؛

ارائه 10 هزار خدمت درمانی و دارویی به افراد مُعسر در اردوهای جهادی سلامت خراسان رضوی 

به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی، در سه‌ماهه اول سال 1403 بیش از 10 هزار و 61 خدمت درمانی و دارویی به افراد محروم شهرستان‌های استان خراسان رضوی و مشهد ارائه شد.
کد خبر: ۹۶۱۲۷۴۴
|
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

ارائه 10 هزار خدمت درمانی و دارویی به افراد مُعسر در اردوهای جهادی سلامت خراسان رضوی 

به گزارش خبرگزاري بسيج استان خراسان رضوي از مشهد، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خراسان رضوی باهدف ارائه خدمات درماني به بيماران معسر در شهرستان‌های این استان و مشهد، اردوهای جهادی سلامت را در فروردین، اردیبهشت و خردادماه با همکاری کانون‌های مستقر در مشهد و شهرستان‌های درگز، صالح‌آباد، خوشاب، سرخس، قوچان، خوشاب، باخرز، خواف و... برگزار کرد.
بیش از 261 نفر به عنوان کادر درمان بسیجی جامعه پزشکی خراسان رضوی در این اردوهای جهادی با هدف ارائه خدمات تخصصی حضور داشته‌اند که در همین راستا، بالغ بر6 هزار و 804 بيمار معسر از خدمات درماني و دارويي این اردوها استفاده کرده‌اند.

در این اردوهای جهادی، یک هزار و 443 نفر از خدمت ویزیت تخصصی، یک هزار 515 نفر از خدمت ویزیت عمومی، 2 هزار و 28 نفر از خدمت دندانپزشکی، 93 نفر از خدمت عمل جراحی، 108 نفر از خدمت بستری،120 نفر از خدمت آزمایشگاه، 62 نفر از خدمات طب سنتی و سوزنی، 950 نفر از خدمات مشاوره‌ای، 728 نفر از خدمت بینایی سنجی،  351 نفر از خدمت تصویربرداری و یک هزار و 368 نفر از خدمت دریافت دارو بهره‌مند شدند.

گفتنی است؛ مجموع ارزش ریالی کل خدمات ارائه شده بالغ بر 12 میلیارد و 679 میلیون است و علاقه‌مندان می‌توانند با کلیک بر روی لینک مذکور به نشانی https://rubika.ir/@khrbjpezeshki کلیپ گزارش عملکرد ارائه خدمات این سازمان در سه ماهه اول سال جاری را مشاهد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار